sobota, 14 kwietnia 2012

Pożegnanie ;(

Przepraszam wszystkich, a przede wszystkim Nygusiię, ale nie mam już ani czasu, ani ochoty na wchodzenie na Stardoll. Na blogu napiszę od czasu do czasu, ale tak to nic. Chciałabym powierzyć komuś bloga, no ale w końcu nie wybrałam drugiej redaktorki, bo nikt się nie zgłosił i nie mam komu oddać go. Na razie postaram się coś napisać od czasu do czasu, ale teraz na komputer wchodzę bardzo rzadko. Stardoll też już mi się znudził, dlatego żegnam się z wami. Może kiedyś jeszcze zagram w Stardoll bo dużo czasu swojego poświęciłam ubierając lalki, kupując ciuchy, jestem przywiązana do tego konta. Teraz chciałabym ten czas odrobić, ale to tylko jeden powód, a jest ich więcej. Zamierzam założyć nowego bloga, ale to później, pewnie w wakacje i to na pewno nie będzie blog o Stardoll. Dziękuję tym obserwatorom co komentowali posty. I żegnam się z wami. Jeszcze będę do dawać posty i mam nadzieję, że ktoś zgłosi się na redaktora, abym mogła w spokoju odejść ze Stardoll. Trochę się rozpisałam ale musiałam spraw parę wyjaśnić. Dziękuję wam wszystkim! 

1 komentarz:

Irytująca/Nygusiia/Nat pisze...

Dziewczyno.
Dziękuję, dziękuję i jeszcze raz dziekuję !!
Nie masz za co przepraszać. Tak bywa. dobrze wiem, bo sama tak miałam jak jeszcze pisalam tu.
Rozumiem, że każdemu moze sie stardoll znudzic. I tak długo wytrzymałaś.
Zostaw tego bloga takim, jakims jest. bedzie przynajmniej pamiatka, bedziemy mogly za pare lat tu wejsc i powspominac jak to za dzieciaka bylo, gdy sie w gierke dla malych dziewczynek gralo ; p

Normalnie kocham cie za to, co zrobilas. Kocham !