niedziela, 26 czerwca 2011

Powrót ;)

 Tak, wiem - baardzo długo mnie nie było, lecz co ja mogłam poradzić na to iż nie miałam internetu ?
 Teraz reaktywujemy bloga z Dosią. Przynajmniej mam taką nadzieję. Teraz ciągle nie mam neta, ale jestem na wakacjach i kuzynka użyczyła mi komputer ;]
 Mam trochę spraw organizacyjnych.
 Na czas mojej nieobecności Dominika będzie się zajmować blogiem. Będzie... hm, jak to nazwać? Będzie tymczasowym właścicielem bloga - tak to nazwę :D
 Nie sprawdzałam skrzynki blogowej, więc nie wiem ile jest zgłoszeń, lecz mam nadzieje, że wysiliłyścię się choć trochę i przynajmniej 2 zgłoszenia są ;)
 Dosiu, ja teraz nie mam czasu na stardoll, cały dzień pracuję (pole truskawkowe ;] ), chciałabym, abyś zajęła się blogiem. wiesz - metamorfozy itp. Liczę na Ciebie ;)
 Trzymajcie się - Natalia.