sobota, 31 lipca 2010

Recenzja kosmetyków firmy L'occitane

Siema! Mówiłam, że będzie makijaż. Będzie, będzie. Może jutro? Sama nie wiem ^^
Cóż... Róż do gustu mi nie przypadł.Za ciemny kolor, bardzo dziwny jak na róż aplikator. W pierwszej chwili myślałam, że to jest błyszczyk czy coś. Z malowaniem jest dość dużo problemów. Wygląda to jak 2 czerwone placki zamiast pięknej pomalowanej twarzy różem. I tyle.
Cienie
Cienie przypadły mi do gustu. Są w naturalnych kolorkach.
Pomadki.
Ach! W tych pomadkach się zakochałam! Od czasu gdy w dot pojawiły się nowe kosmetyki to nie było jakichś normalnych pomadek. LUXE się nie liczy - nie lubię błyszczących ust na stardoll. W tej marce jest nadzieja, że będą normalne szminki! Normalnie kocham te szminki. A mam nawet faworytkę ; D Jest nią ta najjaśniejsza szminka. Jest o bardzo naturalnym kolorze i jest prawie jak kolor moich ust!

Ogółem kosmetyki są spoko i wgl. ; D

Brak komentarzy: